Jag skall aldrig bliva stur!

Det här är helt galet. Imorgon är min sista dag som 17åring. My life is flashing before my eyes!! Eller?

Jag trodde aldrig att jag skulle fylla 18. Jag har alltid vetat att jag någon gång faktiskt ska fylla 18, men jag trodde aldrig riktigt det. Precis som man vet att man ska börja gymnasiet men man vågar liksom inte tro att man faktiskt ska bli så stor, att det faktiskt ska hända. Men nu har jag verkligen bara en liten dag kvar innan jag blir stur. Holy schmoly.

Det känns lite overkligt. Det känns konstigt i magen, lite så där pirrigt fast lite illamående... Lite som att det här inte egentligen händer. Men jag är rätt säker på att det faktiskt gör det. Annars har vi storstädat hela huset i onödan och då skulle inte mamma bli så glad.

Nej, nu fick jag slut på fantastiskt bra och kloka saker att säga (....)
GOD NATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0